Bezpłatna dostawa już od 350 zł ?
Własny nadruk już przy 100 szt.
Dostarczone szybko
piątek 28 stycznia 2022
Proces między momentem złożenia zamówienia online a dostawą
Oczywiście wszystko zaczyna się od samego sklepu internetowego. Jak każdy inny sklep/sklep internetowy, Krainakopert zawsze poszukuje optymalnych doświadczeń dla naszych klientów. To właśnie do nas przychodzą klienci i to od nas zależy, czy zrobimy dobre pierwsze (i drugie, trzecie, itd.) wrażenie! W ostatnich latach coraz ważniejsze staje się przeglądanie całego doświadczenia od A do Z i zapewnienie klientom pozytywnych wrażeń związanych ze sklepem. Wraz z wprowadzeniem nowego projektu w 2021 r. A był to priorytet numer 1. Na proces zakupów patrzyliśmy z perspektywy klienta. W połączeniu z ciągle poszerzającym się asortymentem i zespołem specjalistów dokładamy wszelkich starań, aby skutecznie odpowiadać na wszelkie pytania i potrzeby naszych klientów.
Po złożeniu zamówienia przez klienta natychmiast rozpoczyna się intensywny proces, aby jak najszybciej i jak najdokładniej sprostać wymaganiom do klienta. Niezależnie od tego, czy chodzi o standardowe zamówienie, czy o klienta poszukującego sparingpartnera do odpowiedzi na konkretne pytanie, nasi specjaliści ds. sprzedaży przystępują do pracy natychmiast. Po otrzymaniu zamówienia i uzyskaniu odpowiedzi na wszelkie pytania, zostanie ono przekazane do magazynu. Tutaj zamówienie jest przygotowywane i starannie pakowane, aby jeszcze tego dnia mogło zostać wysłane jednym z naszych przewoźników.
Krainakopert współpracuje z firmą DPD, tak aby zapewnić jak najszybsze dostarczenie przesyłek do klientów. Każdego dnia kilka ciężarówek wypełnionych zamówieniami opuszcza magazyn Krainykopert do składów DPD. Tutaj wszystko jest następnie sprawdzane i sortowane, aby przesyłka mogła być jak najszybcie dostarczona do klienta!
Istnieje wiele etaptów od złożenie zamówienia do momentu jego dostraczenia- zależy nam na tym aby cały ten proes od A do Z przebiegał sprawnie. Oprócz dobrej strony internetowej i szrokiego asortymentu, dobre relacje z naszymi partnerami logistycznymi i innymi firmami są niezbędne, aby móc optymalnie obsługiwać klienta. Wszystko to ma oczywiście tylko jeden cel, a jest nim zadowolony klient!
Czy masz pytania na temat produktu z bloga ?
Dział obsługi klienta
Czy masz pytania na temat produktu z bloga ?
Klantenservice